Комплексний підхіддо Online продаж

Зробіть свій бізнес прибутковим!

Наші послуги

Підбір та впровадження CRM системи для компаній, підприємства, малого бізнесу

Створюємо сайти будь-яких типів: інтернет-магазини, корпоративні сайти, лендинги, сайти-візитки
Комплексне просування сайтів: SEO оптимізація, контекстна реклама, SMM, SERM
Пакетне рішення для успішного ведення бізнесу онлайн

CRM системи це:

Одне вікно для обробки замовлень

Надходження замовлень з усіх каналів продажу: сайти, маркетплейси, торгові майданчики

Інтеграція з IP-телефонією

Забезпечує впізнаваність клієнтів під час повторних дзвінків. Дозволяє відкривати вікно замовлення

Розподіл замовлень

Управління робочих процесів працівників. Поділ бізнес процесів залежно від потреб клієнта

Тригери та роботи

Своєчасні оповіщення щодо завдань співробітників компанії та зовнішня комунікація з клієнтами

Інформація про компанію

ProfiCRM-UA – входить до ТОП-3 інтеграторів CRM систем із незалежного рейтингу від компанії Ringostat за підсумками 2021 року. Це дослідження проводили серед інтеграторів (більше 100 компаній)
Активну діяльність щодо надання комплексних послуг диджиталізації бізнесу ми розпочали наприкінці 2017 року. За ці роки наша команда працювала з клієнтами великого та середнього бізнесу, також у нас розроблені готові рішення для клієнтів малого бізнесу.
Ми пропонуємо комплексні рішення для онлайн-проектів. Наша команда фахівців не тільки впроваджує та налаштовує CRM системи, але й надаємо такі послуги:
  • Створення сайтів
  • SEO просування
  • Налаштування та ведення контекстної реклами
  • Комплексна упаковка бізнесу онлайн
“Автоматизуємо все, до чого дотягнемося! І навіть більше..."
— Команда , ProfiCRM-UA

Потрібно підібрати CRM?

Безкоштовна консультація щодо підбору CRM системи

CRM вирішує такі завдання

НЕЗРОЗУМІЛЕ ДЖЕРЕЛО ЗАМОВЛЕНЬ

Рішення: реалізовуємо автоматичне привласнення каналів надходження заявок від клієнтів

ВІДСУТНІЙ АЛГОРИТМ РОБОТИ З КЛІЄНТОМ

Рішення: вибудовуємо бізнес процеси, опрацьовуємо вирву продажів

ВТРАТИ КОНТАКТІВ КЛІЄНТА

Рішення: автоматичне створення картки клієнта (замовлення), повідомлення про необроблені ліди.

ВТРАТИ КОНТАКТІВ КЛІЄНТА

Рішення: автоматичне створення картки клієнта (замовлення), повідомлення про необроблені ліди.

СКАРГИ ВІД МЕНЕДЖЕРІВ НА НЕХАТКУ ЧАСУ

Рішення: налаштовуємо звіти про виконану роботу для оцінки реального завантаження працівника

БАГАТО ДОДАТКОВИХ СЕРВІСІВ

Рішення: інтеграція всіх зовнішніх сервісів із CRM системою для зручної роботи в одному програмному комплексі.

ІМОВІРНІСТЬ КРАДІЖКИ БАЗИ КЛІЄНТІВ

Рішення: налаштовуємо права доступу кожної групи співробітників.

КЕРІВНИК ПОВНІСТТЮ ЗАНЯТИЙ В ОПЕРАЦІЙКУ

Рішення: визначаємо точки контролю, чим допомагаємо керівнику менше брати участь у поточних процесах.

ВИКОРИСТАННЯ ВЕЛИКОГО КІЛЬКОСТІ МЕСЕНДЖЕРІВ

Рішення: перекладаємо всі комунікації всередині компанії у СРМ

ЗАДАЧІ ПОСТАВЛЕНІ СПІВРОБІТНИКАМ ВТРАЧАЮТЬСЯ

Рішення: створюємо чітку структуру роботи з завданнями.

Клієнти

упаковка бизнеса под ключ
разработка сайта
logo
citrus-fruits
nika-продвижение сайта
интеграция срм
logo-auto
start-autoplus
Life-Energy
ledbud-alt
delite
client-retailcrm
imp-client
retailcrm
myata-logo
retailcrm
client-retailcrm
ss-s
dant-1
client-retailcrm
img
Співпрацюємо з 2019 року і досі. Замовляли використання CRM системи на вирішення завдань у сфері маркетингу. Дякуємо за професійний підхід та виконання всіх завдань.
- Вікторія Ігнатенко, "Три Ведмеді"
Упродовж кількох років замовляємо розробку сайтів для наших груп компаній. Фахівці ProfiCRM-UA завжди підходять креативно та професійно. На даний момент у нас вже 3 сайти.
— Павел Мар'ян, ТОВ "Ледбуд"
Перший раз звернувся з доопрацюванням функціоналу вже частково налаштованого CRM у 2018 році. На протязі всього часу спеціаліст, який обслуговує наш проект на зв'язку. Оперативно і швидко вирішує всі доробки, технічне обслуговування акаунта CRM.
— Сергій, "Ягодная Ферма"

Потрібна допомога?

Заповніть форму та наш менеджер зв’яжеться з Вами

Впровадження CRM системи

Система управління взаємовідносин з клієнтами або коротко CRM стали невід'ємною частиною будь-якого сучасного бізнесу. Все більше інтернет ресурсів і компаній користуються цими програмними забезпеченням. Що ж є системою управління взаємовідносин з клієнтами? Це певні програми, якими користуються організації для автоматизації процесу продажів і спілкування з клієнтами. Основною метою таких програм є збільшення продажів, поліпшення якості маркетингу і підвищення результатів. Часткова або повна автоматизація процесу продажу. CRM - cистема поєднує в собі велику кількість функція, які однаково успішно підходять як для великих компаній, так і для початкуючих стартапов.

CRM є комплексом програмного забезпечення, який виконує безліч функцій. Як правило, такі системи збирають і зберігають дані про покупців(спілкування з ним, його замовлення і продажі), автоматично обслуговують замовників, ведуть звітність і аналізують ситуацію. Ці функції дозволяють значно полегшити роботу відділу продажів, збільшити ефективність.

Впровадження срм системи підходить практично будь-якому бізнесу, сприяє підвищенню ефективності роботи. Проте затребуваність в такій системі може бути присутньою, Коли ви помічаєте, що кількість продажів не росте, на закриття угоди йде багато часу, менеджери і працівники відділу продажів погано контролює ситуацію, мало знають своїх клієнтів, забувають за домовленістю з клієнтом. Впровадження CRM в компанію дозволяє нівелювати ці недоліки, оптимізувати роботу менеджерів, дозволяючи не витрачати велику кількість часу на рутинні завдання, Створити однорідну систему роботи з клієнтами, Постійно мати доступ до звітності і аналізу даних.

Проте не варто захоплюватися автоматизації усього циклу продажу. Системи дозволяють зробити мінімальною роль продавця в процесі угоди, але це не завжди, а точніше рідко коли, є хорошою ідеєю. У цій справі важливо комплексно підійти питанню, детально вивчивши особливості самого бізнесу і особливості взаємовідношення з клієнтами. У багатьох випадках реакція і автоматизація не так важливо, як довірчі стосунки продавця з клієнтом. Наша команда з великим досвідом підходить до цього питання з детальним аналізом. Вивчення специфіки дозволяє знайти оптимальний варіант впровадження системи.

Ефективність впровадження crm

Система дає абсолютно унікальні і широкий спектр можливостей для відділів продажів абсолютно будь-якої структури, від колл-центра до звичайних сайтів. CRM дозволяє упорядкувати і сортувати, збирати і зберігати інформацію про ліди, контакти, компанії і угоди. Дозволяє відстежувати етапи закриття угоди. Дозволяє відстежувати платежі і рахунки. Систематизувати продукти і каталог продуктів. Активність в системі продажів, валютні податки.CRM збирає усю необхідну інформацію в одному місці: excel і таблиці, пошту, дзвінки і веб ресурси в інформацію про клієнтів.

Система автоматизують цикл продажу, дозволяючи робити розсилку, дзвінки і спілкування з клієнтом прямо з інтерфейсу CRM, дозволяє розподіляти клієнтські лиды, створювати звітність і аналізувати показники. Календар і розклад дають можливість не забувати про клієнтів і поставлені завдання. У можливості сервісу також входить відстежування вихідних дзвінків, що входять, запис дзвінків і їх пересилка.

Етапи впровадження CRM

CRM це складна і комплексна система. Процес впровадження CRM повинен відбуватися поетапно. Дуже важливо грамотно підійти до цього питання. Слід відразу відмітити, що не треба робити з цієї системи справжню панацею, і чекати, що продажі злетять вмить. Якщо грамотно користуватися, так, однозначно зростання буде. Проте не треба чекати екстремально швидких результатів. На навчання і адаптацію співробітників до програми зазвичай йде від одного до трьох місяців.

Передусім, щоб отримати найбільш чіткий результат, треба ще до впровадження CRM системи визначити мету. Треба виділити конкретне завдання, яке ставиться для системи управління стосунків з клієнтами. Це може бути збільшення продажів компанії в цілому, акцент на якомусь конкретному товарі, розширення компанії, збільшення конверсії, поліпшення маркетингу. Кожна мета вимагає своїх нюансів в підході. Саме чітке формулювання завдання мети, яка стоїть перед системою, є головним ключем до успіху. Важливо відмітити, що треба оцінювати свій бізнес і можливості системи об'єктивно. Як вже було сказано, чекати миттєвих результатів не варто.

Другим етапом є аудит і аналіз. Наша команда приділяє особливу увагу цьому етапу. Адже успішний аудит і аналіз це практично половина справи. Кожен бізнес має свою специфіку, нюанси і особливості. І, зрозуміло, що для кожного бізнесу потрібний індивідуальний підхід. Важливо ретельно проаналізувати модель бізнесу, структуру спілкування з клієнтом, Визначити, яка модель буде прийнятна для конкретного випадку. На етапі аудиту треба відповісти на безліч питань. Необхідно виділити в структуру бізнесу, структуру продажів, основний трафік джерело припливу клієнтів, цільову аудиторію, процес спілкування з покупцем, процес спілкування менеджерів і багато що інше. Саме успішний аудит і детальний аналіз дає Фундаментальну базу для подальшого розвитку і якісної інтеграції системи. Тільки коли інтегратор розумітиме структуру бізнесу, усі його нюанси і бачити кінцеве представлення покупця, інтеграція CRM дасть максимальний результат. Саме тому наша команд приділяє особливу увагу аналізу і аудиту. Маючи багаторічний досвід, ми розуміємо, яку важливість грає Індивідуальний підхід в кожному випадку.

Третій етап - налаштування платформи - є одним з самих найбільш об'ємних. Налаштування CRM вимагає дуже багато часу і праці. Залежно від структури бізнесу і цілей кількість дій в цьому етапі варіюється. Як правило, необхідно створити аккаунт в системі, розподілити користувачів, розподілити права кожному користувачеві, розробити і автоматизувати структуру і воронку продажів для кожного процесу. Необхідно також настроїти канали зв'язку і комунікації, пошту, соціальні мережі. У цьому етапі робиться не лише технічне налаштування самої системи, але і удосконалення техніки продажів усередині організації. Ретельно опрацьовується методика продажів, усі скрипти і дії співробітників.

Четвертим етапом є впровадження і підключення до усіх сервісів. Ключовою особливістю системи управління стосунками з клієнтом є зручний взаємозв'язок усіх сторонніх майданчиків і ресурсів в одному місці. CRM надає можливість здійснювати оплату і спілкування з клієнтом прямо зі свого інтерфейсу, Легко і швидко діставати Доступ до інформації про клієнта.

Підключення і налагодження роботи з сайтом дозволяє вмить отримувати інформацію, якщо клієнт залишає заявку або проявляє яку-небудь активність на сайті. Працівники вмить побачать цю інформацію.

Існує також інтеграція вхідних витікаючих дзвінків. У разі дзвінка СРМ автоматично запише його, і зареєструють в Лиде Клієнта. Під час дзвінка буде легко отримати доступ до усієї необхідної інформації про клієнта, відстежувати етап замовлення і комунікації з покупцем.

Система збиратиме інформацію не лише про дзвінки, але також і про Поштову кореспонденцію, спілкування з клієнтом в мессенджерах і соціальних мережах. Завдяки цим функціям бізнес стане по-справжньому всюдисущим, а покупці дістають можливість спілкуватися і залишати заявки на будь-якій зручній платформі, будь то мессенджер, чат, соціальна мережа або пошта. В той же час менеджерові або працівникові не доведеться розпилюватися, доступ до цього всього він матиме в одному місці - Карточці клієнт.

Важливим етапом залишається навчання менеджерів, керівників і співробітників використанню функціонала системи. Перед командою, інтегруючі систему у бізнес, залишається важлива робота по навчанню усіх співробітників Використання функціонала системи. Це дуже важливий етап, оскільки на адаптацію до системи може знадобитися від одного до трьох місяців. На відміну від багатьох конкурентів, наша команда підходить до навчання особливо грамотно, розділяючи Усіх співробітників і проводячи навчання окремо. Не усім співробітникам варто знати про деякий функціонал системи. Так, наприклад, рядовим агентам може не сподобається можливість повного контролю з боку менеджера і постійної звітності. Тут важливо правильно донести інформацію, створити комфортні технічні умови, не порушуючи при цьому психологічну і моральну обстановку в колективі.

Ми допомагаємо бізнесу в часи війни!

1. Допоможемо підібрати українську CRM
2. Переносимо сайти з Tilda на WordPress

Отримати консультацію ➝